Image
Image

Consumentenbond OutboundTool

Het contactcenter van de Consumentenbond gebruikt de Telios OutboundTool van Telecats, waarmee de medewerkers van het contactcenter nog efficiënter worden ingezet. Er zijn momenten dat er minder gesprekken binnenkomen op het contactcenter. Met behulp van de OutboundTool kunnen beschikbare medewerkers dan worden ingezet voor gesprekken die de Consumentenbond zelf initieert. De tool belt dan automatisch eerder geregistreerde telefoonnummers en verbindt deze door met beschikbare contact center medewerkers. Zo kunnen zij afwisselend binnenkomende en uitgaande gesprekken ontvangen (blenden). De gegevens van de klant worden aan de medewerker via CTI getoond wanneer het gesprek wordt aangeboden.

Henk de Torbal – Head of Customer Advice & Service department:
“We werken ruim vijf jaar samen met Telecats. Dankzij hun expertise en initiatief kunnen wij blijven innoveren. Een fijne samenwerkingspartner met invoelingsvermogen, innovatief en snel en adequaat reagerend op signalen. Ik kan Telecats aanbevelen als een organisatie met groot vermogen tot moderne oplossingen in telefonie.”

Image

Aan de OutboundTool kan een “bel-me-nu knop” op de website worden gekoppeld. Tevens kan de tool worden ingezet voor bellers die moeten wachten tijdens drukte en een terugbelverzoek hebben achtergelaten. Applicatiebeheerders en supervisors kunnen de OutboundTool bedienen via een webbrowser. Zij kunnen bellijsten uploaden en aangeven hoe de lijsten moeten worden afgewerkt en met welke prioriteit. Zij kunnen ook aangeven hoe een uitgaand gesprek moet worden opgezet: eerst de agent bellen en dan de klant, of andersom.

De OutboundTool is een uitbreiding op de Telios contact center oplossing. De Consumentenbond maakt gebruik van de Telios contact center oplossing die gebaseerd is op open standaarden en inspeelt op de laatste trends rondom klantcontact, zoals multi-channel klantcontact, social media en het nieuwe werken. De benodigde managementinformatie komt uit de Telios Reporter.

Image

Aan de OutboundTool kan een “bel-me-nu knop” op de website worden gekoppeld. Tevens kan de tool worden ingezet voor bellers die moeten wachten tijdens drukte en een terugbelverzoek hebben achtergelaten. Applicatiebeheerders en supervisors kunnen de OutboundTool bedienen via een webbrowser. Zij kunnen bellijsten uploaden en aangeven hoe de lijsten moeten worden afgewerkt en met welke prioriteit. Zij kunnen ook aangeven hoe een uitgaand gesprek moet worden opgezet: eerst de agent bellen en dan de klant, of andersom.

De OutboundTool is een uitbreiding op de Telios contact center oplossing. De Consumentenbond maakt gebruik van de Telios contact center oplossing die gebaseerd is op open standaarden en inspeelt op de laatste trends rondom klantcontact, zoals multi-channel klantcontact, social media en het nieuwe werken. De benodigde managementinformatie komt uit de Telios Reporter.

Wat levert het op

  • Organisatie is altijd bereikbaar, ook in de piek

  • Afhandeling van terugbel afspraken is geborgd

  • Optimale benutting van daltijden door spreiding

  • Klant hoeft niet zelf opnieuw te bellen

  • Klant hoeft niet terug te bellen

  • Marketing redemptie neemt toe

Deel dit bericht