Image
Image

GBLT verbetert dienstverlening samen met Telecats

Het telefonische keuzemenu van Gemeenschappelijk Belastingkantoor Lococensus-Tricijn (GBLT) is op 15 november gewijzigd, waardoor burgers sneller uitkomen bij de juiste medewerker op het Klant Contact Center (KCC). ‘Voor de burgers lijkt op het eerste oog niet veel te veranderen, zo wordt het aanslagnummer nog steeds gevraagd om de burger te kunnen identificeren’, zegt Maaike de Jonge van Telecats.

Boba Tomic, manager KCC van GBLT:
"Afgelopen week is de Contact Center Oplossing (Telios CCO) van Telecats in gebruik genomen. Wij hadden behoefte aan een moderne(re) telefonieomgeving die stabiel is en eenvoudig in gebruik voor de medewerkers. In Telios CCO zijn telefooncentrale en keuzemenu geïntegreerd waarbij het keuzemenu eenvoudig door ons zelf aan te passen is. De Supervisors op het KCC kunnen op het real time wallboard via een webinterface vanaf iedere werkplek het contactcenter monitoren en op basis van overzichtelijke rapportages beter anticiperen op de hoeveelheid en aard van de aangeboden gesprekken. Het is eenvoudig om met de oplossing gesprekken op te nemen en terug te luisteren voor trainingsdoeleinden. Wij hopen in de toekomst samen met Telecats nieuwe technologische ontwikkelingen toe te passen om ons KCC nog beter te laten aansluiten op de wensen van de burger."

Na een zorgvuldige aanbesteding heeft GBLT gekozen voor Telecats om de inrichting van het KCC te vernieuwen. Het gaat om een Software as a Service (SaaS) oplossing, waarbij de techniek en software bij Telecats staat en Telecats zorg draagt voor een goede technische werking van het KCC. Het project heeft een korte doorlooptijd gehad, hetgeen mogelijk was door goede voorbereiding en door goede afstemming en samenwerking tussen GBLT, haar leveranciers en Telecats.

Image

Na een zorgvuldige aanbesteding heeft GBLT gekozen voor Telecats om de inrichting van het KCC te vernieuwen. Het gaat om een Software as a Service (SaaS) oplossing, waarbij de techniek en software bij Telecats staat en Telecats zorg draagt voor een goede technische werking van het KCC. Het project heeft een korte doorlooptijd gehad, hetgeen mogelijk was door goede voorbereiding en door goede afstemming en samenwerking tussen GBLT, haar leveranciers en Telecats.

Image

Over GBLT

GBLT is opgericht per 1 januari 2011 en heft en int waterschapsbelastingen en gemeentelijke belastingen voor vijf waterschappen en zes gemeenten. Voor deze gemeenten geeft GBLT ook uitvoering aan de Wet WOZ. Uitgangspunt daarbij is de hoogste kwaliteit, tegen zo laag mogelijke kosten. Jaarlijks worden aanslagen opgelegd aan inwoners en bedrijven uit de provincie Utrecht, Gelderland, Flevoland, Overijssel en Drenthe. GBLT is per 1 januari 2014 de nieuwe naam van Gemeenschappelijk Belastingkantoor Lococensus-Tricijn dat naar buiten trad met de namen ‘Lococensus’ en ‘Tricijn’.

Deel dit bericht