Image
Image

KCC gemeente Zwolle werkt vanuit uit de cloud

De gemeente Zwolle is optimaal bereikbaar voor burgers met de Telios contact center oplossing uit de Cloud van Telecats. Het aantal gemeenten dat gebruik maakt van de Telios contact center oplossing van Telecats blijft daarmee groeien.

Hans van den Brink, IT Adviseur Gemeente Zwolle:
“Telecats is een flexibele en innovatieve partner voor de implementatie van onze nieuwe KCC oplossing. Van begin tot eind hebben we een grote mate van samenwerking ervaren. Deze samenwerking heeft voor ons geresulteerd in een oplossing die onze werkprocessen in het KCC optimaal ondersteunt. De ervaring van Telecats, gekoppeld aan een flexibele instelling, zorgen ervoor dat er bij de gemeente Zwolle een oplossing staat die “past” en in hoge mate voldoet aan onze eisen.”

Image

De Telios contact center oplossing heeft uitgebreide mogelijkheden voor het optimaal routeren van klantcontacten. Bij het routeren van gesprekken wordt op basis van de vereiste skills en prioriteit, een vrije KCC medewerker gezocht en het gesprek doorverbonden naar deze medewerker.

De medewerker van het KCC krijgt naast het gesprek automatisch via CTI alle benodigde informatie op het scherm te zien. Heeft de klant of burger al eerder contact gehad, via welk kanaal en waarover? Om een medewerker in staat te stellen het juiste antwoord te geven is ook een integratie met de achterliggende klantsystemen van de gemeente Zwolle mogelijk. Tevens kan door een koppeling met een KTO module realtime inzicht worden gegeven in de klanttevredenheid van burgers die contact op hebben genomen met de gemeente Zwolle. De Telios oplossing is ook voorbereid op het routeren van gesprekken op basis van Open Vraag SpraakHerkenning. Daarmee is de keuze van de gemeente Zwolle voor de Telios oplossing uit de Cloud zeer toekomstvast.

Image

De Telios contact center oplossing heeft uitgebreide mogelijkheden voor het optimaal routeren van klantcontacten. Bij het routeren van gesprekken wordt op basis van de vereiste skills en prioriteit, een vrije KCC medewerker gezocht en het gesprek doorverbonden naar deze medewerker.

De medewerker van het KCC krijgt naast het gesprek automatisch via CTI alle benodigde informatie op het scherm te zien. Heeft de klant of burger al eerder contact gehad, via welk kanaal en waarover? Om een medewerker in staat te stellen het juiste antwoord te geven is ook een integratie met de achterliggende klantsystemen van de gemeente Zwolle mogelijk. Tevens kan door een koppeling met een KTO module realtime inzicht worden gegeven in de klanttevredenheid van burgers die contact op hebben genomen met de gemeente Zwolle. De Telios oplossing is ook voorbereid op het routeren van gesprekken op basis van Open Vraag SpraakHerkenning. Daarmee is de keuze van de gemeente Zwolle voor de Telios oplossing uit de Cloud zeer toekomstvast.

Deel dit bericht