Vanzelfsprekend in contact met de klant

Case

Samen GOUD voor de klant

KPN en Telecats winnaar CustomerFirst Partnership Award KPN en Telecats werken als partners al meer dan 10 jaar samen aan het continu innoveren en verbeteren van klantcontact voor gezamenlijke klanten en KPN Customer Service zelf.

Lees verder »
Case

Aegon optimaliseert klantbeleving

Het klantcontact van Aegon verliep lange tijd via tussenpersonen, maar de laatste jaren is er rechtstreeks klantcontact. Interactie die Aegon koestert. Aegon formuleerde een nieuwe klantcontact strategie. In een aantal workshops met de klantcontact medewerkers

Lees verder »

Wat kan spraaktechnologie voor uw klanten betekenen?

Let's get in touch

Bezoekadres

Colosseum 42 - 7521 PT Enschede

Postadres

Postbus 92 - 7500 AB Enschede

Algemeen

053 - 488 99 00

Support

053 - 488 99 20

Of stuur ons een berichtje

Bij ons werken?