
Tour for life – Update
Na het uitstellen van de Tour for Life afgelopen jaar, is het even stil geweest rondom het Tour for Life avontuur waaraan onze Michel deelneemt. Maar dat wil uiteraard niet zeggen dat er niets is gebeurd!
Na het uitstellen van de Tour for Life afgelopen jaar, is het even stil geweest rondom het Tour for Life avontuur waaraan onze Michel deelneemt. Maar dat wil uiteraard niet zeggen dat er niets is gebeurd!
Bij PGGM is de impact van een klantreis medebepalend voor de manier waarop met contactkanalen wordt omgegaan. Voor de komende jaren heeft PGGM een roadmap voor verbetering en innovatie in klantcontact
Het belang van innovatie en digitalisering is nog nooit zo groot geweest. Kijk hier naar onze break-outsessie van de KSF Inspiratiedag, over hoe voicebots en kunstmatige intelligentie de mens in klantcontact kan ondersteunen.
Met spraaktechnologie kunnen we de kwaliteit waarborgen, en op basis van de contact reason en het sentiment de succesfactoren van het klantcontact bepalen.
Erik Bouwer van Klantcontact in gesprek met de voice experts Nadine Glas en Michel Boedeltje over voicebots in customer service met taal en spraaktechnologie en kunstmatige intelligentie.
Om het innovatievermogen te vergroten heeft zorgverzekeraar VGZ sinds 2012 een innovatieteam tussen IT en de business in gezet. Stefan Visser (data catalyst en innovatiearchitect) en Niels Scheurleer (projectmanager) vertellen over de werkwijze van dit
De eerste van drie blogs over spraaktechnologie, AI en voicebots. In gesprek met dr. Arjan van Hessen, Head of Imagination bij Telecats, sinds ’91 werkzaam op het gebied van Human Language Technology bij Lernout &
Dit rapport zet Telecats in de schijnwerpers en is een sterke erkenning voor de lange termijn strategie om te investeren in spraakgestuurde oplossingen met kunstmatige intelligentie voor het optimaliseren van klantcontact. Telecats is sinds 2017
Niet wat zeg je, maar wat bedoel je… Nu spraakherkenning door toegenomen rekenkracht, beschikbare trainingsdata en slimme AI-algoritmes volwassen begint te worden, is dit de volgende uitdaging. Het begrijpen van de vraag achter de vraag.
DPG Media is het grootste mediahuis van Nederland. Zowel qua bereik als aantal merken. De klantenservice van DPG Media is verantwoordelijk voor serviceverlening en verkoop, bedient de abonnees, maar verricht ook werk voor ook de
((( ON AIR ))) In deze podcast: Wat betekent digitalisering in klantcontact? Wat is je kanaalstrategie in een veranderende wereld vol innovatie en technologie? Veel organisaties hebben een kanaalstrategie uitgestippeld waarin een onderdeel is om
De Consumentenbond heeft haar klantreis sterk verbeterd door het telefonische keuzemenu te vervangen door de Open Vraag Spraak Herkenning (OVSH) oplossing van Telecats. Klanten worden nu door het inspreken van een onderwerp of vraag 30
Al meer dan 25 jaar werken we bij Telecats aan de ontwikkeling van vernieuwende technologie en toepassingen in klantcontact. Daarnaast bouwen we samen ook hard aan Telecats zelf. Na de directiewissel van afgelopen januari zijn
De customer service afdeling van KPN is het aanspreekpunt voor zowel particuliere als zakelijke klanten. De vele miljoenen klantcontacten van KPN vinden telefonisch en in toenemende mate middels digitale kanalen plaats. Daarmee is customer service
Het aan- en afmelden van het bezoekersparkeren is veranderd in Den Haag. De bezoekerspas is niet meer nodig. Daarvoor in de plaats kunnen vergunninghouders bezoekers aan en afmelden via internet of met de telefoon en
In klantcontact struikelt iedereen over elkaar heen: ‘door de inzet van kunstmatige intelligentie (AI) verandert de wereld van klantcontact in rap tempo’. Ook de vraag of AI op termijn agents overbodig gaat maken, blijft populair.
((( ON AIR ))) In deze podcast: Sander was te gast bij het Digital Breakfast op het W@LK-IN CS bij KPN in Amsterdam om de medewerkers op het contact center te informeren over de mogelijkheden
Wij sponsoren met trots onze collega Evas die voor de Sheltersuit Sleepout een nacht buiten slaapt om aandacht te vragen voor de daklozenproblematiek en geld in te zamelen voor dit nobele doel.
Sander Spiegelenberg geeft als Managing Director vanaf 1 januari 2020 leiding aan Telecats. Sander wordt bijgestaan door Mathieu Jougla van Webhelp Group Technology. Sinds 1993 is Telecats met succes geleid door de oprichters/directeuren Wim Luimes,
KPN en Telecats winnaar CustomerFirst Partnership Award KPN en Telecats werken als partners al meer dan 10 jaar samen aan het continu innoveren en verbeteren van klantcontact voor gezamenlijke klanten en KPN Customer Service zelf.
((( ON AIR ))) In deze podcast: Erik de Gier interviewt Sander Hesselink van Telecats over de ins en outs van spraaktechnologie bij contact centers. Het gaat van smartspeakers tot AI en weer terug naar
Het klantcontact van Aegon verliep lange tijd via tussenpersonen, maar de laatste jaren is er rechtstreeks klantcontact. Interactie die Aegon koestert. Aegon formuleerde een nieuwe klantcontact strategie. In een aantal workshops met de klantcontact medewerkers
Pensioenuitvoeringsorganisatie PGGM maakt gebruik van de spraaktechnologie van Telecats. In eerste instantie worden klanten via het inspreken van de postcode en het huisnummer geïdentificeerd aan de telefoon. Frank Rademakers, manager Klantcontact bij PGGM licht toe:
Voor de doorontwikkeling van haar producten is Telecats op zoek naar een enthousiaste software ontwikkelaars. Telecats maakt innovatieve systemen om het klantcontact van organisaties zo soepel mogelijk te laten verlopen. Denk hierbij aan het vervangen
((( ON AIR ))) DEEL 2 – In deze podcast: Erik de Gier interviewt Arjan van Hessen van Telecats en Universiteit Twente over “praatpalen”. In Nederland zal, net als in de USA, het percentage huishoudens dat
MADE IN TWENTE | ENSCHEDE – Telecats in Enschede begon ooit met de bouw van voiceresponse-systemen – ‘Belt u voor de afdeling verkoop? Kies 1 – maar is inmiddels groot in de bouw van systemen
((( ON AIR ))) DEEL 1 – In deze podcast: Erik de Gier interviewt Arjan van Hessen van Telecats en Universiteit Twente over kunstmatige intelligentie. Er wordt de afgelopen tijd veel geschreven en gesproken over kunstmatige
Je herkent het wel: iemand zit je aan te kijken en zegt: volgens mij denk jij XX, waarna er een betoog komt waarin wordt verteld waar jij net aan zat te denken. Soms klopt dat,
In de serie de vervangbare mens van EenVandaag TV: Robots rukken op. Volgens het World Economic Forum is over tien jaar 52 procent van het werk in handen van programmeerbare machines. Zijn robots onze collega’s
De Dienst Publiek en Communicatie (DPC) is namens alle departementen en uitvoeringsorganisaties van de Rijksoverheid verantwoordelijk voor de 1e lijns contacten met publiek en professionals. Omdat het contract met de huidige leverancier begin 2019 afloopt,
Copyright 2020 © Telecats BV. All rights reserved.
Volg ons ook op
Copyright 2020 © Telecats BV. All rights reserved.
Volg ons ook op
Noodzakelijke cookies zijn absoluut noodzakelijk voor de goede werking van de website. Deze categorie omvat alleen cookies die de basisfunctionaliteiten en veiligheidskenmerken van de website garanderen. Deze cookies slaan geen persoonlijke informatie op.
Colosseum 42 - 7521 PT Enschede
Postbus 92 - 7500 AB Enschede
053 - 488 99 00
053 - 488 99 20