In gesprek met de voicebot. De beste klantreis met de optimale mix van mens en technologie.

Het belang van innovatie en digitalisering is nog nooit zo groot geweest. Kijk hier naar onze break-outsessie van de KSF Inspiratiedag, over hoe voicebots en kunstmatige intelligentie de mens in klantcontact kan ondersteunen.

De spraaktechnologie is de afgelopen jaren sterk verbeterd door het gebruik van Deep-Neural-Nets of wel: kunstmatige intelligentie. We zien dat de spraakherkenning bij optimale condities bijna net zo goed spraak herkend als de mens. Door machine-learning zien we ook dat Chatbots steeds beter “menselijker” communiceren en dus vaker succesvol worden toegepast. Voicebots zijn iets complexer; omdat er een extra dementie bij komt. Voicebots spreken steeds natuurlijker met Text-To-Speech en luisteren via de spraakherkenning. Omdat computers nog elke 2 jaar een keer zo slim worden en we als mensen dat tempo niet kunnen bijhouden wordt steeds vaker de vraag gesteld: worden mensen overbodig? Maar onze klantadviseurs zijn flexibel, creatief, hebben empathisch vermogen en zijn dus veel beter in staat om menselijk te communiceren. Wij denken daarom dat Voicebots en kunstmatige intelligentie de mens niet gaat vervangen maar juist ondersteunen.

De beste klantreis met de optimale mix van mens en technologie.

Share on linkedin
Share on twitter
Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp

Copyright 2020 © Telecats BV. All rights reserved.

Volg ons ook op

Copyright 2020 © Telecats BV. All rights reserved.

Copyright 2020 © Telecats BV. All rights reserved.

Get in touch

Bezoekadres

Colosseum 42 - 7521 PT Enschede

Postadres

Postbus 92 - 7500 AB Enschede

Algemeen

053 - 488 99 00

Support

053 - 488 99 20

Support

Op dit moment is er een storing bij Tele2.
Bel voor andere support vragen:
020 - 771 15 16

Of stuur ons een berichtje

Bij ons werken?

Reageer hier

Meer informatie

Benieuwd naar de mogelijkheden van routeren met spraakherkenning en voicebots? Vul dan uw gegevens in en wij nemen contact met u op.

Meer informatie

Benieuwd naar de inzichten in klantcontact door recording & transcriptie?
Vul dan uw gegevens in en wij sturen u de whitepaper toe.

Meer informatie

Benieuwd naar de mogelijkheden van het transcriberen van gesprekken?
Vul dan uw gegevens in en wij sturen u de whitepaper toe.

Meer informatie

Benieuwd naar de mogelijkheden van het opnemen van gesprekken?
Vul dan uw gegevens in en wij sturen u de whitepaper toe.

Meer informatie

Benieuwd naar de mogelijkheden van routeren met spraakherkenning?
Vul dan uw gegevens in en wij sturen u de whitepaper toe.