We gebruiken in toenemende mate het (mobiele) internet om te communiceren met organisaties. Ondanks of misschien wel dankzij deze stijging, worden veel organisaties geconfronteerd met een toename van de vraag naar real-time klantcontact. Telefonie of eigenlijk voice blijft het geprefereerde en vooral ook meest efficiënte kanaal voor real-time klantcontact, ongeacht de gekozen drager; vast, mobiel of VoIP.

Met de oplossingen van Telecats bent u optimaal bereikbaar, worden klanten geïdentificeerd en de vragen geclassificeerd. Gesprekken worden automatisch afgehandeld (selfservice) of gerouteerd naar de juiste medewerker die meteen ziet of de klant al eerder contact heeft gehad en waarover.

Spraakmakende resultaten bieden garantie voor de toekomst

Spraaktechnologie geeft klanten de mogelijkheid om in eigen woorden een vraag te stellen.
90% van alle vragen kan met behulp van spraakherkenning goed worden geclassificeerd, waardoor veel minder gesprekken opnieuw worden doorverbonden. Dit heeft een positieve invloed op klant- en werknemerstevredenheid. Routeren met spraakherkenning en CTI kan een tijdwinst tot 45 seconden per gesprek opleveren.