Recording en transcriptie

Waarom bellen uw klanten? Waar gaan deze gesprekken over? Waar zijn klanten tevreden over en waarover niet? Waardevolle informatie voor in de hele organisatie. Door recording & transcriptie wordt deze informatie beschikbaar.

Telefoongesprekken worden in hoge kwaliteit opgenomen en (real-time) getranscribeerd. Aangevuld met Call-Detail-Records levert deze informatie de basis voor uitgebreide analyse.

Met de Speech Transcription Farm levert Telecats een robuuste en schaalbare oplossing voor het maken van automatische transcripties van gesprekken. De oplossing biedt ondersteuning voor het prioriteren van gesprekken met een profiel-gebaseerde verwerking zodat de resultaten van belangrijke gesprekken eerder beschikbaar zijn terwijl de verwerking van de overige gesprekken gewoon doorloopt, 24 uur per dag.

Hoge kwaliteit stereo opnames

Gesprekken kunnen eenvoudig met de passieve callrecorder worden opgenomen en met spraakherkenning omgezet naar tekst. De data kan naar een BI rapportage omgeving worden geëxporteerd waar gesprekken kunnen worden geselecteerd op basis van het onderwerp of andere gespreksgegevens.

De callrecorder neemt via SIP alle gesprekken in stereo op. De opnamen worden in hoge kwaliteit audio opgeslagen, wat resulteert in betere en accurate verwerking met de spraakherkenning. Na de verwerking kunnen de opnamen alsnog worden gecomprimeerd voor opslag. Na verwerking zijn er dus separate opnamen en transcripties van de spraak van de klant en de medewerker. Daarnaast is de recorder is uitgerust met verschillende API’s voor bijvoorbeeld het tijdelijk pauzeren van de opname, events, filters en opt-out verzoek.

Talen

De Speech Transcription Farm biedt op dit moment ondersteuning voor de talen Nederlands, Engels en Frans en kan sector- of klant-specifieke taalmodellen gebruiken om de spraakherkenning mee uit te voeren. Daarnaast is het mogelijk om de spraakherkenning in één van de ondersteunde talen te tunen op het taalgebruik van de bellers en medewerkers. Hiertoe wordt een bepaalde set opnames handmatig getranscribeerd zodat de spraakherkenning het taalgebruik van de bellers en klanten beter leert kennen.

Analyse

De output van de Speech Transcription Farm is JSON voor een eenvoudige export van de data naar bestaande BI systemen. Met deze data kunnen gesprekken worden geselecteerd op basis van het onderwerp of andere gespreksgegevens.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on whatsapp

Bezoekadres

Colosseum 42 - 7521 PT Enschede

Postadres

Postbus 92 - 7500 AB Enschede

Algemeen

053 - 488 99 00

Support

053 - 488 99 20

Of stuur ons een berichtje

Bij ons werken?