Inzicht in

klantcontact met

spraaktechnologie

Kijk in 2,5 minuut hoe je inzicht krijgt in klantcontact voor het optimaliseren van processen en het ondersteunen van medewerkers.

Opnemen van

gesprekken

Contact centers maken gebruik van call recording voor analyse, het waarborgen van de kwaliteit, compliancy, het vastleggen van afspraken en coaching van medewerkers voor het verbeteren van processen en het verhogen van de klanttevredenheid. De call recorder van Telecats neemt via SIP(REC) alle gesprekken in stereo op. De opnamen worden eerst in hoge kwaliteit audio opgeslagen, wat resulteert in betere en accurate verwerking van de opnamen van spraak naar tekst. Na verwerking kunnen de opnamen alsnog worden gecomprimeerd voor opslag. De call recorder is uitgerust met verschillende API’s voor het tijdelijk pauzeren van de opname, events, filters en opt-out verzoeken.

Omzetten van

spraak naar tekst

Om de opgenomen gesprekken met een goede kwaliteit om te zetten van spraak naar tekst, zijn taalmodellen en de juiste context nodig. De spraakherkenning van Telecats biedt ondersteuning voor verschillende talen en kan sector- of klant-specifieke taalmodellen gebruiken. Daarnaast is het mogelijk om de spraakherkenning te trainen met handmatig getranscribeerde opnamen met specifiek taalgebruik van klanten en medewerkers. Hierdoor is de kwaliteit van de spraakherkenning en gegenereerde transcripties zo hoog mogelijk. De spraakoplossing kan streaming audio verwerken en is horizontaal schaalbaar.

Inzicht in

uw klantcontact

Door het opnemen en transcriberen van gesprekken komt er waardevolle informatie beschikbaar. De output van de spraakoplossing is JSON voor een eenvoudige export van de data naar bestaande BI systemen. Naast de standaard contact center rapportages geeft spraakherkenning inzicht over de afhandeling van het klantcontact per onderwerp. Is er veel herhaalverkeer? Wordt er veel doorverbonden? Welke onderwerpen hebben een hoge AHT en lage NPS? Deze informatie kan worden gebruik voor analyse, het trainen van medewerkers, het verbeteren van processen, waarborgen van de kwaliteit en het verhogen van de klanttevredenheid.

Meer inzicht in uw klantcontact door recording & transcriptie?

Let's get in touch

Gerelateerde  cases

Podcast

De digitale transformatie van KPN

((( ON AIR ))) In deze podcast: Sander was te gast bij het Digital Breakfast op het W@LK-IN CS bij KPN in Amsterdam om de medewerkers op het contact center te informeren over de mogelijkheden

Lees verder
Podcast

Over spraaktechnologie

((( ON AIR ))) In deze podcast: Erik de Gier interviewt Sander Hesselink van Telecats over de ins en outs van spraaktechnologie bij contact centers. Het gaat van smartspeakers tot AI en weer terug naar

Lees verder

Copyright 2020 © Telecats BV. All rights reserved.

Copyright 2020 © Telecats BV. All rights reserved.

Let's talk !

Let's  talk  !

Benieuwd naar de mogelijkheden van recording & transcriptie van gesprekken? Vul dan uw gegevens in en wij nemen contact met u op.

Get in touch

Nederland

Colosseum 42 - 7521 PT Enschede

Frankrijk

161 rue de Courcelles - 75017 Paris

Postadres

Postbus 92 - 7500 AB Enschede

Algemeen

053 - 488 99 00

Support (klanten)

053 - 488 99 20

Support (klanten)

Op dit moment is er een storing bij Tele2.
Bel voor andere support vragen:
020 - 771 15 16

Of stuur een berichtje

Let's talk !

Let's  talk  !

Benieuwd naar de mogelijkheden van routeren met spraakherkenning en voicebots? Vul dan uw gegevens in en wij nemen contact met u op.