Inzicht

Optimaliseren begint bij inzicht!

Actionable data

Gebruik data voor het juiste inzicht en het sturen op real-time informatie. Luister naar de stem van uw klant.

Gericht trainen

Gebruik de inzichten om heel gericht medewerkers op bepaalde onderwerpen te trainen.

Speech analytics

Combineer data in uw bestaande BI-systemen voor een totale analyse van uw klantcontact.

Inzicht

Bekijk hoe het werkt

Ontdek het verbeterpotentieel in uw klantcontact. Speel in op de servicebehoeften van de klant, verbeter processen en verhoog de efficiëntie van uw customer service organisatie.

Call recording

Essentieel voor goed inzicht.

Contact centers maken gebruik van call recording voor analyse, het waarborgen van de kwaliteit, compliance, het vastleggen van afspraken en coaching van medewerkers voor het verbeteren van processen en het verhogen van de klanttevredenheid. De opnamen worden in stereo en hoge kwaliteit verwerkt en pas daarna gecomprimeerd voor opslag.

Call Recording
Call Recording
Flexibele API

De call recorder is uitgerust met verschillende API’s voor het tijdelijk pauzeren van de opname, events, filters en opt-out verzoeken.

Spraak naar tekst

Hoge audiokwaliteit (in stereo) leidt tot een betere en nauwkeurigere verwerking van de opgenomen spraak naar tekst.

NLU

Onze context-specifieke taalmodellen, ontwikkeld door het Speech Lab bij Telecats, zijn toonaangevend in de markt.

Call Transcription

Spraak naar tekst

Creëer actionable data en waardevolle transcripten door de opnamen van gesprekken om te zetten van spraak naar tekst met specifieke taalmodellen. Dit zorgt ervoor dat de kwaliteit van de output van de spraakherkenning zo hoog mogelijk is.
Getuned op context

Onze taalmodellen zijn geoptimaliseerd op basis van sectorspecifieke context.

Maatwerk taalmodel

Het is mogelijk om de modellen te trainen op basis van specifiek taalgebruik van uw klanten en medewerkers.

Inzicht

Optimaliseren klantcontact begint bij Inzicht.

Maak voor het optimaliseren van uw klantcontact gebruik van de meest voor de hand liggende bron van informatie: de gesprekken van uw medewerkers met uw klanten. Het optimaliseren van uw klantcontact begint bij het gebruik van data voor het juiste Inzicht en het sturen op real-time informatie. Luister naar de stem van uw klanten, speel in op de servicebehoeften en verhoog de klanttevredenheid. Daarmee blijft u de concurrentie altijd een stapje voor.

Meer inzicht en grip op klantcontact?

Let's talk

Get inspired

Laatste nieuws

Get In Touch

How can we help you?

Demo

Curious to see our solutions in action? Fill in your details and we'll contact you to schedule a demo session.​

Contact us by phone

Demo

Benieuwd hoe onze oplossingen werken? Vul je gegevens in en we nemen contact met je op om een demo sessie te plannen.

Let's talk

Waarmee kunnen wij helpen?