Waarom Telecats


Innovatieve oplossingen met bewezen ROI

Marktleider in het toepassen van taal- en spraaktechnologie

Bewezen oplossingen bij meer dan 400 tevreden klanten

Oplossingen te implementeren on-site, in de cloud of hybride

Toekomst zeker door continue innovatie


De visie van Telecats

Telefonisch klantcontact blijft bestaan waarbij het essentieel is om geautomatiseerd de klant te identificeren, de vraag te inventariseren en relevante informatie mee te geven aan de medewerker die het gesprek krijgt. Spraakherkenning is daarbij onontbeerlijk. De grens tussen contact center en de rest van de organisatie vervaagt: klantcontact wordt steeds meer het domein van de hele organisatie.
Telefonisch klantcontact blijft bestaan waarbij het essentieel is om geautomatiseerd de klant te identificeren, de vraag te inventariseren en relevante informatie mee te geven aan de medewerker die het gesprek krijgt. Spraakherkenning is daarbij onontbeerlijk. De grens tussen contact center en de rest van de organisatie vervaagt: klantcontact wordt steeds meer het domein van de hele organisatie.

Wij faciliteren

De organisatie

Met een integrale communicatievoorziening
voor voice, video en
instant messaging

Het contactcenter

Door de klant te identificatie, de vraag, verzoek of klacht te classificeren en op basis van business rules te routeren over alle kanalen

De medewerkers

Met de benodigde middelen
voor het in één keer goed afhandelen
van het klantcontact

Wij assisteren

De klant

Door de meest geschikte medewerker te selecteren, het contact te routeren en door middel van selfservice voor het doorvoeren van wijzigingen of het opvragen van informatie.

De medewerker

Door bij aanvang van het gesprek alle relevante informatie aan te leveren en tijdens het gesprek mee te luisteren en op basis van taal- en spraaktechnologie antwoordsuggesties te tonen

De supervisor

Door op basis van gesprekskarakteristieken en woordkeuze probleemgesprekken real-time te signaleren

De contactcentermanager

Door zinvolle rapportages te leveren, met niet alleen kwantitatieve,
maar ook kwalitatieve gegevens over de inhoud van de klantcontacten

De marketeer

Door met voice-mining trends te signaleren en te volgen

Onze kernwaarden

Snelheid

In reageren, besluiten, meedenken en uitvoeren

Service

Persoonlijk, direct de juiste oplossingsgerichte medewerker

Solide

Al 25 jaar doen we wat we beloven en zeggen

Slim

Onze intelligente medewerkers maken het verschil

Missie

Toepassing van taal- en spraaktechnologie bij processen rond klantcontact in het communicatiedomein.