Innovatieve oplossingen met bewezen ROI
Marktleider in het toepassen van taal- en spraaktechnologie
Bewezen oplossingen bij tevreden klanten
Oplossingen te implementeren on-site, in de cloud of hybride
Toekomst zeker door continue innovatie
Wij faciliteren
De organisatie
Met een integrale communicatievoorziening voor voice, video en instant messaging
Het contactcenter
Door de klant te identificatie, de vraag, verzoek of klacht te classificeren en op basis van business rules te routeren over alle kanalen
De medewerkers
Wij assisteren
De klant
Door de meest geschikte medewerker te selecteren, het contact te routeren en door middel van selfservice voor het doorvoeren van wijzigingen of het opvragen van informatie.
De medewerker
Door bij aanvang van het gesprek alle relevante informatie aan te leveren en tijdens het gesprek mee te luisteren en op basis van taal- en spraaktechnologie antwoordsuggesties te tonen
De supervisor
Door op basis van gesprekskarakteristieken en woordkeuze probleemgesprekken real-time te signaleren
De contactcentermanager
Door zinvolle rapportages te leveren, met niet alleen kwantitatieve, maar ook kwalitatieve gegevens over de inhoud van de klantcontacten
De marketeer
Door met voice-mining trends te signaleren en te volgen
Visie
Missie
Toepassing van taal- en spraaktechnologie bij processen rond klantcontact in het communicatiedomein.
Onze kernwaarden
Snelheid
In reageren, besluiten, meedenken en uitvoeren
Service
Persoonlijk, direct de juiste oplossingsgerichte medewerker
Solide
Al 25 jaar doen we wat we beloven en zeggen
Slim
Onze intelligente medewerkers maken het verschil