De visie van Telecats

Telefonisch klantcontact blijft bestaan waarbij het essentieel is om geautomatiseerd de klant te identificeren, de vraag te inventariseren en relevante informatie mee te geven aan de medewerker die het gesprek krijgt. Spraakherkenning is daarbij onontbeerlijk. De grens tussen contact center en de rest van de organisatie vervaagt: klantcontact wordt steeds meer het domein van de hele organisatie.

Wij assisteren

  • Connector.Connector.

    De gehele organisatie met een integrale communicatievoorziening voor voice, video en instant messaging

  • Connector.Connector.

    Het contact center met identificatie van klanten, classificatie van vraag, verzoek of klacht en ruling over alle kanalen

  • Connector.Connector.

    De medewerker met de benodigde middelen voor het in één keer afhandelen van het klantcontact


Wij faciliteren

  • Connector.Connector.

    De klant door voor hem of haar de meeste geschikte medewerker te selecteren

  • Connector.Connector.

    De medewerker, door bij aanvang van het gesprek alle relevante informatie aan te leveren en tijdens het gesprek mee te luisteren en op basis van taal- en spraaktechnologie antwoordsuggesties te tonen

  • Connector.Connector.

    De supervisor, door op basis van gesprekskarakteristieken en woordkeuze probleemgesprekken real-time te signaleren

  • Connector.Connector.

    De contact center manager door zinvolle rapportages te leveren, met niet alleen kwantitatieve, maar ook kwalitatieve gegevens over de inhoud van de klantcontacten

  • Connector.Connector.

    De marketeer door met voice-mining trends te signaleren en te volgen

Onze kernwaarden zijn:

  • icon-snelheid-bl  Snelheid

    In reageren, besluiten, meedenken en uitvoeren

  • icon-service-bl  Service

    Persoonlijk, direct de juiste oplossingsgerichte medewerker

  • icon-solide-bl  Solide

    Al 25 jaar doen we wat we beloven en zeggen

  • icon-mensen-bl  Slim

    Onze intelligente medewerkers maken het verschil
     

Missie

Toepassing van taal- en spraaktechnologie bij processen rond klantcontact in het communicatiedomein.

Waarom Telecats

  • Connector.Connector.

    Innovatieve oplossingen met gegarandeerde ROI

  • Connector.Connector.

    Marktleider in het toepassen van taal- en spraaktechnologie

  • Connector.Connector.

    Bewezen oplossingen bij meer dan 400 tevreden klanten


  • Connector.Connector.

    Oplossingen te implementeren on-site, in de cloud of hybride

  • Connector.Connector.

    Toekomst zeker door continue innovatie

Waarom Telecats

  • Connector.Connector.

    Innovatieve oplossingen met gegarandeerde ROI

  • Connector.Connector.

    Marktleider in het toepassen van taal- en spraaktechnologie

  • Connector.Connector.

    Bewezen oplossingen bij meer dan 400 tevreden klanten

  • Connector.Connector.

    Oplossingen te implementeren on-site, in de cloud of hybride

  • Connector.Connector.

    Toekomst zeker door continue innovatie