Werken bij Telecats aan de toekomst van klantcontact met kunstmatige intelligentie

Werken bij Telecats aan de toekomst van klantcontact met kunstmatige intelligentie

Werken bij Telecats aan de toekomst van klantcontact met kunstmatige intelligentie

Telecats is dé autoriteit in toepassing van taal- en spraaktechnologie bij processen rond klantcontact in het communicatiedomein. Telecats begon in 1993 als een pionier van telefonische selfservice applicaties en werd al snel marktleider op het gebied van hoogwaardige en innovatieve klantcontactoplossingen. De medewerkers van Telecats hebben een natuurlijke drive voor innovatie en zijn telkens al bezig met de ontwikkeling van de volgende stap. De oplossingen van Telecats zijn bewezen bij ruim 400 klanten in heel Europa, in de telecommunicatie, entertainment-, verzekerings-, transport- en financiële sector en bij uitgeverijen, nutsbedrijven en de overheid.
Image

Software engineer
 

Pietje precies
 

Image

Software engineer
 

Pietje precies
 

Bij Telecats werken we dagelijks aan innovatieve oplossingen voor onze klanten. Dat vraagt veel van onze medewerkers, niet alleen kennis en inzet maar vooral ook veel creativiteit. Dat bracht ons op het idee om een ruimte te maken waar creativiteit en sportiviteit samenkomen. Waar je even je hoofd leeg kunt maken of kunt overleggen maar dan in een ander omgeving. Na een online brainstorm waren de ideeën verder vormgegeven en kon de uitvoering ervan beginnen.

Na 2 zaterdagen klussen is de ruimte zo goed als af. Er is een grote tribune gebouwd met op de achtergrond muurvullende foto van een tropisch strand. Een tafeltennistafel, poolbiljart en dartbord zorgen voor de nodige sportieve ontspanning maar zeker ook inspanning want het is gebleken dat vele medewerkers ook (verborgen) sportieve kwaliteiten hebben. Het zal dan ook niet lang duren voordat de eerste wedstrijden gaan plaatsvinden. Voor wie zich digitaal-sportief wil uitleven kan er gegamed worden op groot scherm. Wie had gedacht dat de vrijdagmiddagborrel nog eens sportief zou worden?

Aan de techniek is ook gedacht. want wanneer je je als bedrijf met spraaktechnologie bezig houdt, dan is het leuk om deze technologie ook hier toe te passen. Zo kan de muziek met spraak worden bediend maar ook het licht kan worden bediend en van kleur worden veranderd met spraak. Dit is nog maar het begin want er liggen nog genoeg ideeën op de plank die de aankomende tijd worden uitgewerkt.

Image
Image

In gesprek met nieuwe collega's

Als klant heeft u zeer regelmatig contact met onze medewerkers. Nieuwe collega's die onze teams komen versterken stellen we daarom graag aan u voor.

Wie ben je? Jeroen Olde Monnikhof. Ik ben getrouwd en woonachtig in Beuningen (ov). In m'n vrije tijd hou ik mij bezig met het verzorgen van onze dieren (honden, katten, geiten, paarden en kippen) die we bij huis hebben. Daarnaast voetbal ik nog.

Wat heb je tot nu toe gedaan? Hiervoor was ik werkzaam bij ASML.  Ik hield me hier bezig met het beheren van systemen, netwerken en firewalls.

Waarom Telecats?  Nadat mijn opdracht bij ASML was afgerond, zocht ik een nieuwe baan dichter bij huis, waar ik ook meer zelf met de techniek bezig kon zijn. Dat heb ik gevonden bij Telecats, waar ik bovendien mijn technische kennis verder kan verbreden.

Wat ga je doen? Als onderdeel van het Operations team, ligt mijn eerste focus op de interne IT infrastructuur. Daarnaast zal ik de door Telecats geleverde systemen bij klanten gaan supporten.

Image
Image

Wie ben je? Jeroen Olde Monnikhof. Ik ben getrouwd en woonachtig in Beuningen (ov). In m'n vrije tijd hou ik mij bezig met het verzorgen van onze dieren (honden, katten, geiten, paarden en kippen) die we bij huis hebben. Daarnaast voetbal ik nog.

Wat heb je tot nu toe gedaan? Ik heb hiervoor gedetacheerd gezeten bij ASML. Hier heb ik systeem-, netwerk- en firewall beheer gedaan. Hiervoor werkte ik gedetacheerd bij ASML. Ik hield me hier bezig met het beheren van systemen, netwerken en firewalls.

Waarom Telecats? Nadat mijn opdracht bij ASML was afgerond, zocht ik een nieuwe opdracht dichter bij huis en waar ik weer meer zelf met de techniek bezig kon zijn. Bij Telecats kan ik bovendien mijn kennis verder verbreden. Nadat mijn opdracht bij ASML was afgerond, zocht ik een nieuwe opdracht dichter bij huis, waar ik ook meer zelf met de techniek bezig kon zijn. Dat heb ik gevonden bij Telecats, waar ik bovendien mijn technische kennis verder kan verbreden.

Wat ga je doen? Als onderdeel van het Operations team, zal ik me in het begin voornamelijk bezig houden met de interne IT infrastructuur. Vervolgens zal ik ook de telefonie systemen bij klanten gaan supporten.

  • Jeroen Olde Monnikhof

    Wie ben je? Jeroen Olde Monnikhof. Ik ben getrouwd en woonachtig in Beuningen (ov). In m’n vrije tijd hou ik mij bezig met het verzorgen van onze dieren (honden, katten, geiten, paarden en kippen) die we bij huis hebben. Daarnaast voetbal ik nog.

    Wat heb je tot nu toe gedaan? Hiervoor was ik werkzaam bij ASML.  Ik hield me hier bezig met het beheren van systemen, netwerken en firewalls.

    Waarom Telecats?  Nadat mijn opdracht bij ASML was afgerond, zocht ik een nieuwe baan dichter bij huis, waar ik ook meer zelf met de techniek bezig kon zijn. Dat heb ik gevonden bij Telecats, waar ik bovendien mijn technische kennis verder kan verbreden.

    Wat ga je doen? Als onderdeel van het Operations team, ligt mijn eerste focus op de interne IT infrastructuur. Daarnaast zal ik de door Telecats geleverde systemen bij klanten gaan supporten.

  • Nadine Glas

    Wie ben je? Ik ben Nadine Glas en werk sinds 1 mei bij Telecats. Sindsdien woon ik in Enschede na een aantal jaren in het buitenland te hebben gewoond.

    Wat heb je tot nu toe gedaan? Hiervoor heb ik promotieonderzoek gedaan aan de universiteit Télécom ParisTech in Parijs. Mijn onderzoek richtte zich op het verbale gedrag van een virtuele agent in mens-machine interactie. Daarvoor werkte ik bij een Frans bedrijf aan de automatische generatie van teksten.

    Waarom Telecats? Omdat Telecats zich bezig houdt met de dingen die ik leuk vind, namelijk proberen een machine om te laten gaan met menselijke taal.

    Wat doe je? Ik ben onderdeel van het team dat werkt aan de Open Vraag SpraakHerkenning (OVSH). Door dit systeem kan een beller zijn vraag inspreken waarna het systeem op basis van deze klantvraag de beller automatisch doorverbindt met de juiste medewerker of afdeling. Met de OVSH-technologie heeft Telecats de afgelopen jaren vele bedrijven kunnen helpen om hun klanttevredenheid te vergroten en flink kosten te besparen.

  • Matthijs Dumas

    Wie ben je? Matthijs Dumas, 27 jaar. Naast mijn werk ben ik vader, hobby ik met vintage audioapparatuur en doe ik een poging tot het onderhouden van mijn auto.

    Wat heb je tot nu toe gedaan? De afgelopen jaren heb ik voornamelijk netwerk- en systeembeheer gedaan binnen het MKB, varierend van sportclub tot zorginstelling.

    Waarom Telecats? Ik was op zoek naar uitdagend werk, waarbij ik in aanraking kom met grotere IT-omgevingen. De uitdaging heb ik zeker gevonden!

    Wat ga je doen? Als IT-systeemspecialist ben ik onderdeel van het team Operations. Dit team houdt zich onder andere bezig met het volledig support naar de klanten en het proactief beheren en bewaken van de systemen met bijvoorbeeld NAGIOS. Het afgelopen jaar is dit team in aantal verdubbeld door het groeiend aantal klanten en nieuwe dienstverlening. Binnen het team ga ik me bezighouden met het installeren, testen en onderhouden van telefonie systemen bij onze klanten.