Werken bij Telecats

aan de toekomst van klantcontact
met kunstmatige intelligentie
Image

Werken bij Telecats

aan de toekomst van klantcontact
met kunstmatige intelligentie

Werken bij Telecats

aan de toekomst van klantcontact
met kunstmatige intelligentie

Werken bij Telecats

aan de toekomst
van klantcontact met
kunstmatige intelligentie

Telecats is dé autoriteit in toepassing van taal- en spraaktechnologie bij processen rond klantcontact in het communicatiedomein. Telecats begon in 1993 als een pionier van telefonische selfservice applicaties en werd al snel marktleider op het gebied van hoogwaardige en innovatieve klantcontactoplossingen.

De medewerkers van Telecats hebben een natuurlijke drive voor innovatie en zijn telkens al bezig met de ontwikkeling van de volgende stap. De oplossingen van Telecats zijn bewezen bij ruim 400 klanten in heel Europa, in de telecommunicatie, entertainment-, verzekerings-, transport- en financiële sector en bij uitgeverijen, nutsbedrijven en de overheid.

Image

Bij Telecats werken we dagelijks aan innovatieve oplossingen voor onze klanten. Dat vraagt veel van onze medewerkers, niet alleen kennis en inzet maar vooral ook veel creativiteit. Dat bracht ons op het idee om een ruimte te maken waar creativiteit en sportiviteit samenkomen. Waar je even je hoofd leeg kunt maken of kunt overleggen maar dan in een ander omgeving. Na een online brainstorm waren de ideeën verder vormgegeven en kon de uitvoering ervan beginnen.

Na 2 zaterdagen klussen is de ruimte zo goed als af. Er is een grote tribune gebouwd met op de achtergrond muurvullende foto van een tropisch strand. Een tafeltennistafel, poolbiljart en dartbord zorgen voor de nodige sportieve ontspanning maar zeker ook inspanning want het is gebleken dat vele medewerkers ook (verborgen) sportieve kwaliteiten hebben. Het zal dan ook niet lang duren voordat de eerste wedstrijden gaan plaatsvinden. Voor wie zich digitaal-sportief wil uitleven kan er gegamed worden op groot scherm. Wie had gedacht dat de vrijdagmiddagborrel nog eens sportief zou worden?

Aan de techniek is ook gedacht. want wanneer je je als bedrijf met spraaktechnologie bezig houdt, dan is het leuk om deze technologie ook hier toe te passen. Zo kan de muziek met spraak worden bediend maar ook het licht kan worden bediend en van kleur worden veranderd met spraak. Dit is nog maar het begin want er liggen nog genoeg ideeën op de plank die de aankomende tijd worden uitgewerkt.

Image
Image

In gesprek met nieuwe collega's

In gesprek met nieuwe collega's

Als klant heeft u zeer regelmatig contact met onze medewerkers. Nieuwe collega's die onze teams komen versterken stellen we daarom graag aan u voor.
Image

Wie ben je? Joep de Rooy, 42 jaar en samenwonend in Almelo. In mijn vrije tijd mag ik graag naar films en series kijken en genieten we regelmatig van een hapje bij uiteenlopende restaurants. Daarnaast vlieg ik op niet gezette tijden met drones.

Wat heb je tot nu toe gedaan? De afgelopen jaren heb ik bij diverse werkgevers zoals Looyint en Xerox (later Conduent) voornamelijk gewerkt als consultant & projectmanager. Rode draad hierin was Business Process Outsourcing.

Waarom Telecats? Vanuit mijn voorgaande werkgevers was ik al op de hoogte van de innovatieve oplossingen en het onderscheidend vermogen van Telecats. Het is dan ook een mooie stap om nu met deze op AI en Machine Learning gebaseerde spraaktechnologie te gaan werken. Juist omdat we met deze oplossingen customer journeys kunnen optimaliseren en medewerkers en managers in staat stellen klantinteracties efficiënt en klantvriendelijk af te handelen.

Wat ga je doen? Als consultant / projectmanager maak ik deel uit van het team Professional Services. Samen met mijn collega’s pakken we complexe klantvragen en projecten op en zorgen dat deze van intake tot livegang worden begeleid om tot het beste resultaat te komen.